ІЖ Планета-3 (ЦікавВсім доброго дня! Буквально зовсім недавно поповнив свій гараж ще одним цікавим мотоциклом - Планета 5-01 1997 року випуску. Тепер у гаражі конкретно заповнено весь простір - як ніяк 2 візки і 5 мотоциклів. Чи жарт, але ніколи не думав,

Собственно, як все почалося. Після моєї поїздки в Іжевськ, був в гостях у племінника, в той час приїхала двоюрідна сестра з чоловіком (далі - Олег) і кажуть, що треба знайти покупця на мотоцикл. Я згадав, що давним давно вони говорили, що стоїть у них Планета 7 (так і сказали - Планета 7), звичайно на той час я думав, що звичайна п'ятірка. Як заведено, на Планеті 5 заводський індекс ІЖ 7.107 і далі по комплектації, і хтось вважає, що це планета 7)) А на той час я тільки-тільки купив Юпітер 4, тобто це було давненько і про такі моделі, як 5-01 я взагалі не знав
)Думаю, раз вирішили продати, то мотоцикл повинен потрапити в хороші руки, тим більше мені було цікаво, що там станом, ну і взагалі знайти хорошого покупця - не якого-небудь розбірника або баригу - перекупу
. Приїхали на відшиб зйомка, де стояли 4 гаражі. Причому перед гаражем, де стояла планета, виросла сосна. Я відразу зрозумів, що варто він ооочень довго, чому навіть більше інтрига
. Відкриваємо вузенький гаражик, і там стоїть цей красень! З новими номерами, все як годиться

) Далі проповзаю до переду, дивлюся на пробіг і просто дивуюся.... 5000! Та це ж майже новий мотоцикл! Такий пробіг для ІЖа, це просто подарунок! Тим більше, що на ньому їздили не так вже й багато, чисто по зйомку і
все. Придивився - пульти нового зразка, дзеркала теж нового зразка. Він мені став подобатися все більше і більше

... Далі подивився на ліву кришку - ланцюг широкий, а фільтр збільшеного обсягу, а рама якраз з тим кутом, яку я все літо шукав для Планети 6. І туут моє дихання майже зупинилося, і я подумав, невже 5-01-а, потрібно подивитися на запалювання

... Заглянув... Та не може бути! Електронне запалювання, педаль гальма зі зміненою кінематикою! Я від подиву просто приголомшився... Щоб в наших краях та з таким пробігом і така модель. Жорстка іронія долі)) Коли я шукав 5-01, я всі сайти пробороздив, в результаті знайшов вбиту вдризг 5-01, а тут зовсім поруч зі мною стояло те, що шукав, і причому в хорошому стані. Я подумав

і вирішив - беру! Скзал, мовляв куди тобі ще один мотоцикл. Але я сказав, що беру і крапка)) На вихідних поїхали забирати. Накачали всі колеса, так-як мотоцикл стояв як мінімум 7 років без руху, а до цього його викочували раз в сезон і то, так, чисто символічно. Оскільки він був без АКБ, він все одно повинен був показати ознаки життя - як мінімум наявність зарядки, коли крутиш двигун кік-стартером. Але... зарядки не було, як і ознак того, що він взагалі зараз поїде. У підсумку відтерли від величезного шару пилу сідло, викотили по майже згнилих дошках і потягли на нове місце дисклокації, ще заоднім захопивши всі запчастини

від нього з гаража. Ось за весь час володіння ІЖами, тільки раз їздив з візком, і то після того, як збив сосну в полі, я коляску жодного разу не підчіпляв. А тут... візочок, мда...

Спочатку не вразило... Але коли я придивився, вона була як новою! Днище практично відмінне! Ні вм'ятки

, нічого такого поганого. Вимити відразу його не вийшло, не було миття вдома. Залишив цю справу до наступного дня. У підсумку так і поставив у гараж з пилом на борту)) Я навіть не знав, як порадувати батька цією покупкою, тому додому притягли його нишком. Потім кажу, тат пішли дещо покажу. Виходимо, ну думаю щас скаже, на який... і т. д Але він подивився так оцінюючи і сказав - даа, хороший апарат, та ще й з таким пробігом. Ну взяв і взяв, все одно сам з ним возитися будеш)

)) Загалом покупка схвалена На наступний день вимили його з найжорсткішою хімією, так як бруду впереміш з маслом було багато і я не шкодуючи все вимивав.Після миття мотоцикл став ще свіжішим виглядати і тоді я остаточно зрозумів, що взяв його не дарма. А коли вичистив коляску

... якою вона стала шикарною. Цікавий відгук

про мотоцикл ІЖ Планета-3.А далі було найцікавіше - треба було його оживляти. Перед цим відразу замінив свічку, так стара була зовсім нікудишньою і пробитою. Зняв бак, викрутив краник і все прочистив. З бака злив таку суміш бензину, ніби там з маслом суміш 50на50. Далі карбюратор, майже новий к-65, так само розібрав, все продув, зібрав назад. Фільтр я чистити не став, так як він був настільки брудний, що я не хотів витрачати гору часу, а просто поставив звичайний - вже чистий і заправлений. Бруду я звідти прибрав достатньо. Залив свіжий бензин з маслом і настав момент почути двигун, який вже 7 років не видавав ні звуку. Заповнив карбюратор бензином, протопнув на збагачувачі 2 рази, включив запалювання, топнув - завівся!!! Працював м'яко, рівно)) Відразу було чути, що двигун у відмінному стані! Даа, живий Їжик)) Правда довелося пошукати зарядку і через 30 хвилин

все працювало, як годиться. Після 2 днів мороки, проходу ТО, оформлення страховки, відвідування ДАІ
- він офіційно став моїм! До поїздки в ДАІ, на руках було 2 ПТС-ки, одна на мотоцикл, інша - на візок. А в ПТС мотоцикла було написано, що мотоцикл одинак, але в базі він був як з візком. Я хотів просто не вписувати коляску в нову СТС, щоб мот був одинаком. Ну от не їжджу я з візком і по суті нафіг вона мені потрібна. Але... як тепер зробили, якщо ти відчепляєш візок, то це вважається зміною конструкції, хоча в документах на мотоцикл написано, що він може експлуатуватися як з бічним причепом, так і без нього, і яка тут зміна може бути?? Як мені пояснив інспектор, щоб прибрати її з документів, треба їхати в обласний центр на мото, і там в конторі спеціальній це все робити, а процедура ця коштує 5000р, в результаті я подумки послав все це на... й, за ідіотизм і кретинізм і тупо за те, щоб їздити без візка - виклади 5000р, ну нафіг, обійдетеся, безграмотні роздовби. Мене це реально сказило, що вони говорять одне, але в заводських документах все навпаки. Ну да ладно, поставил на учёт и ладно, зато по ПТС я как первый владелец)) все,

дальше разберёмся)) Поехал домой... А теперь освобождаем Планету от коляски)) Пришлось выгнать из гаража все мотоциклы кроме Планеты 4 с коляской. Потрібно було розставити все в гаражі так, щоб все влізло. Поки я займався прибиранням у гаражі, банда ІЖей грілася на сонечку. А сусід тихо офігував, куди мені стільки мотоциклів (хоч один з них не мій). Ну от якщо я на всіх їжджу, що тут такого.

Це краще, ніж закинути їх іржавіти. Сонце пішло... Біля гаража залишилися дві Планетки. Одна 025-й комплектації, інша 0-40-а. Ходив біля них і все розглядав відмінності, а їх було багато. Звичайно одна, як нова, а інша ще тільки-тільки очухалася після стоянки, але і вона буде в такому стані. Ось хто б мені сказав 5 років тому, що

будуть у тебе такі ІЖі, не повірив би)) Після відчеплення коляски поїхав кататися)) Треба ж випробувати мотоцикл. Але він був з 16-зубовою зіркою і більше 65 не їхав... Колеса були без вісімок, але померлі рульові підшипники доставляли величезне задоволення при повороті керма... ніби на тепловозі повертаєш. Ну та гаразд, що я хотів від мотоцикла, який всі свої 5000км пробігу їздив з візком)) Але двигун працював шикарно! Навіть вібрації не було, і їхати було приємно по хорошій дорозі. Потім набридло їздити 65кмч і повернувся додому. Потім приїхали друзі на Їжах, оцінили новий мотоцикл, посиділи, випили кав'ярню і поїхали кататися.Тільки

на покатушки я взяв вже іншу Планету)) Прийшов час розбирання для подальшої переборки до нормального стану)) Перед цим змив весь бруд найжорстокішою насадкою на мийці! Вона була така сувора, що на передньому крилі почало здирати фарбу, а під ним був відмінний хром))) Ну і після
такої миття ще знайшов косяків по фарбуванню. Коли тато запитав, що я хочу з ним робити, то після того, як він почув про перебірку він з подивом сказав: що його робити, новий мотоцикл, ось блін робити тобі нічого... Хех, він завжди так по-початку говорить)) А коли я закінчую

мотоц
икл, там вже по-іншому оцінює))) Ну! Поїхали... Мені пощастило, що бардачок під АКБ не проржавів повністю, а так несерйозно. Ну звичайно ж, їздили ж без акуму)) Радувало, що всі запчастини рідні

і без колгоспу та іншого... Але фарбування рами страждало. Ось проводки тут стало більше порівняно зі звичайною п'ятіркою. Комутатор, датчик, БПВ... Такий пучок довіри не вселяв, але потім все протягну, як годиться. І відразу в очі попалися страшні зварні шви! Моя перша планета 1994 року, а ця 1997, і дуже було помітно, як відрізнялася якість зварювання і фарбування. Ну що робити, час такий був, а тим більше, що якщо його фарбувати, то це

дрібниці. Але все одно відмінності величезні у відрізку 3 роки. На амортизаторах були пружини відбою, та інші пружини. З пружинами відбою зник стукіт при їзді на купинах. До речі, на передній виделці теж були пружини відбою, які треба було ставити ще у 80-ті роки,

а то так дратує стукіт вилки, навіть коли вона справна. Механізм витиску зчеплення дуже зручний, на цьому мотоциклі зчеплення було дуже м'яким. Про цю педаль гальма я вже розповідав в пості про ремонт Планети - 6. Так само глушник порадував, так як він був як новий і без єдиної вм'ятинки і ззаду не було наварено всяких труб, типо для меншого викиду масла - маячня. Адже хороший глушник

вже складно знайти зараз, ну хоч тут все чітко. Всю проводку прибрали. Вона теж була цілонька, але перед установкою все одно доведеться попрацювати паяльником і деякі клеми закатати в термоусадку. Пір'я вилки були відмінні, але іржа тільки в місцях кріплення в траверси. Для цієї планети я запасся пневмовілкою, дисковим гальмом, але колеса не литі, а спиценні, і переднє

з гальмівним диском. Загалом частина запчастин вже готова)) Є окрема скринька під електрику. В принципі, залишилося небагато. Відмилося хоч і не все, але розбирати стало краще. З усіх незручних закутків все вимило. Це потім теж допрацюємо

перевіреним методом, щоб потрапляло мінімум бруду. Вжух... Кожух задній розбирати не став поки,

було лінь. Коли буду до фарбування готувати, тоді і розберу. Ну ось і двигун знято. Бруду там було... капець! Ось калить така звичка, коли після поїздки низ мотоцикла забитий чачею і її не змивають, а після такої довго стоянки це прибирати важко, все як моноліт. З двигуном

ще повозимося, а вже раму піскострумінь в раз віджахає. Сердечко планети. Взимку сіллю з нього масло, проведу ревізію дисків зчеплення і моторного ланцюга. Хоч пробіг малий, але їзда з візком прискорює знос дисків. Заодно його вимиємо, щоб ні краплі бруду не було, законсервую і постав

лю до кращих часів. А замість нього я поставлю дещо інше... Фу-фу-фу. Ненавиджу цей бруд тут)) Чому на моїх мотоциклах такого немає? Та тому-що мою ретельно, щоб потім уникати цього щастя. Незабаром треба буде деякі місця зачистити і проварити, а то знайшов пару слабких місць Відразу проварити деякі місця і потім в покрас, а то фіг знає, раптом слабину

дасть. Скоро осводиться дядько-мегасварник і все зробить за красою. Ну все, годину справ і мотоцикла немає) Зате

збирати будемо не так швидко, це справа така... не любить поспіху. Що ж, залишається підготувати всі деталі до фарбування. Як показала практика, треба ще краще закривати всі отвори під різьблення, щоб потім не втрачати час на танці з мітчиками, щоб

прибрати порошок. Один раз прокосячив так, тепер краще підготуюся. Ну глушник просто лялька! Ще добряче його відмити, полірнути злегка і буде як новий.То ли

молитвы мои услышаны, что наконец-то попался не корявый глушитель... А вот теперь можно подитожить)) Купил мотоцикл - разобрал. Ну так пробіг малий, але коли техніка не їздить, вона чахне - ось наочний приклад. Але основа дуже хороша для приведення в належний стан, а головне мінімум переробок і пошуків запчастин. Тепер залишиться пофарбувати, докупити все необхідне і потихеньку починати збірку. Так як я це роблю ретельно, щоб раз зібрати і потім не лазити, то наступний пStels ATV-50 (Відгук про квадроциклів Stels ATV-50) Купив дитину на день народження (на 7 років). Довго дивився на аналогічні варіанти, але після довгих поїздок по магазинах вирішив що Стелс - на порядок вище і добротніше ніж інші.... (Японців не беру). Більш міцний і якісний пластик, зовнішній вигляд радує не тільки з далека, але і при близькому розгляді. Підвіска і вузли - не викликають сумнівів і створюють враження досить серйозного і надійного механізму. Відгук про квадроциклів Stels ATV-50. НУЖНО ЦЕ ДИТИНУ ЧИ НІ??? Сам довго мучився цим питанням... Сам їздив на мотоциклі і знаю що це додатковий ризик який загалом не потрібен... Але вирішив - що краще, якщо дитина з дитинства почне спілкування з технікою під вашим наглядом, ніж надалі - БЕЗ ВАШОГО нагляду і без Вашого дозволу - не маючи досвіду, почне освоювати скутер друга... НЕ РАНО - ЛИ?... Если Ваш ребёнок уже катается на 2-х колёсном велосипеде, и на роликовых коньках... - то в самий раз! При їзді на роликах - травматизму набагато більше! У Вашій владі обмежити швидкість пересування квадроцикла - до мінімуму! (Чого Ви не в змозі зробити - коли Ваша дитина на тих-же самих роликах і їде з гірки !) Одягайте дитину захист для їзди на роликових ковзанах. Шолом, рукавички, наколінники і налокітники ! При маленькій швидкості дитині буде в ньому дуже спекотно! І їзда принесе йому тільки дискомфорт! Для захисту під час їзди від падіння - є ремінець, який одягається дитині на руку, і при падінні квадроцикл глухне (висмикується гумовий затор)! Другий ремінець знаходиться ззаду (для батьківського контролю) - до нього рекомендую причепити... повідок для собаки (рулетку метрів на 10) натиснувши на кнопку на повідку Ви зможете в будь-який момент зупинити квадроцикл висмикнувши гумовий затор. (Ця можливість Вам знадобитися тільки в перші кілька годин освоєння дитиною техніки) . Так-же рекомендую придбати дві портативних рації. Одну, я, прикріплюю на кермі (вішаю кліпсою для поясу, прямо за тросик гальма), друга - у мене. У будь-який момент можете зв'язатися з дитиною. І, якщо Він заглух і не може завести або інші проблеми то, йому не доведеться залишати техніку на дорозі і бігти до Вас - пішки! Відкликання про квадроциклів Stels ATV-50 ! Радості не було кінця! Після годинного інструктажу (про те як треба поводитися за кермом квадроцикла, і з якою швидкістю їздити) дитина освоїлася буквально за 2 години! Наступного дня він вже доволі впевнено їздив у другий день після дня народження старший син (10 років), примудрився з другом, врізатися в пінь! Удар прийшовся в ліве крило і хромований «Кенгурятник» який погнувся - але не зламався, пластикове крило не деформувалося і не зламалося! Відсторонив його на день від управління, отримав від мене повторний інструктаж на підвищених тонах, закрутив ще більше обмежувач газу... Тепер все нормально! Їздять без пригод ! 1) Вертикальний люфт шкворньої передньої підвіски (намагався затягнути - затягнуто на совість, а люфт є) . Страшного ні чого в цьому - ні. Це не спортивний «болід»! 2) Туговат кермо. (Верхня частина рульової колонки кріпиться через гумове кільце. Відкрутив 2 болти, змастив гумку - стало легше) . 3) Якщо раптом, ні з того - ні з сього, перестав заводитися... перевірте і за сильнішим вставте гумові затори, які глушать двигун при падінні з нього. (їх 2 штуки - одна під кермом, друга ззаду - з ліва під заднім ліхтарем, до них прив'язані ремені які дитина повинна надягати на руки). Під цими засмученими заторами - знаходяться контакти, те ж у гумовому корпусі (всередині пластикової основи - на який вдягається затор). Намагайтеся їх не втратити, а-то не заведете, все інше - нарікань не викликає. РЕКОМЕНДУЮ: 1) Обов'язково додати в бензин олію (як зазначено в інструкції), на період обкатки двигуна. 2) Перед першою поїздкою - дати попрацювати заведеному двигуну на холостих обертах хоча б пів години. (бажано звичайно довше, але навряд чи можна змусити дитину просто дивитися на працююче диво техніки довго...) 3) Придбати гарну змащку ланцюга. (Для мотоциклів класу «ЕНДУРО») Дитина дуже задоволена подарунком, я теж задоволений, що вибрав дитині STELS ATV - 50, а не якійсь іншій! STELS - коштує своїх грошей. (Поки нормально! А там - подивимося...) Ось такий відгук про квадроцикл Stels ATV-50 вийшов. ост буде вже після закінчення всіх робіт, а значить після зими)))) Ось цим і хотів я поділитися. Так би мовити, на зиму знайшов собі справ. Так-то я хотів взимку Юпітер-4 довести до ідеалу, але тепер буду ним займатися відразу після цього проекту. Ось вже тепер я точно знаю, що більше поки мотоцикли купувати не буду)))
Хоча чорт знає, що ще хорошого знайдеться, але це вже інша історія. Всім спасибі за увагу, всім хорошого закінчення сезону, готуйтеся до гаражного сезону До швидких зустрічей. Ось такий цікавий відгук про мотоцикл ІЖ Планета-3 у мене вийшов.